neděle 11. února 2018

Z domečku v podhradí

Po delší odmlce Vás zase zdravím! Tentokrát ne z pokladny, ale z útulného domečku pod hradem. :)


Čím začít... Začnu třeba od začátku a rovnou s tím, že Vám vysvětlím, proč jsem měla "blogový blok".

Skončila nám sezóna a my definitivně zavřeli na konci října minulého roku brány hradu. A tím to vše začalo. Já a moje R. jsme se stěhovaly do pidi-domečku a nastaly najednou jiné starosti než "jaký zrovna napsat článek". To je snad pochopitelné. K tomu všemu už nejsme jen my dvě ale jsme čtyři... Né, nejsem těhotná! Zachránily jsme dvě malá koťátka před jistou smrtí - Uhlíka a Nexíka. Plus máme (teda R. má) dvě potkaní slečny. A k tomu všemu, víte kolikrát vás úplně zbytečně pošlou na pracovní úřad? Nesčetkněkrát! Ano, já vím, psala jsem, že šikovná holka si práci najde vždy, ale to víte. Ta šikovná holka nemá řidičák (samozřejmě, auto na papíry nejezdí) a řekněte sami, kdo by si nechtěl každý DEN a nejen v pondělí přispat? Já teda rozhodně! Navíc jsme musely a musíme pořád shánět dřevo (samotná láska nezahřeje). A k tomu všemu prostě nebyl nápad a nebyla ani chuť. Ta se dostavila zpět nedávno a já upřímně doufám, že nepřišla jen na skok.
Nexík 

Uhlík 

Tak a teď k těm praktickým věcem :) Určitě jste si všimli, že blog změnil vzhled i tu větu "Knižní a osobní blog....". K té větě, což je v tomto případě čistě moje rozhodnutí. Ano, knihy stále miluji, dokonce čtu teď i více než v sezóně, ale... Ale pochopila jsem, že dobrá recenzentka ze mě hold nikdy nebude. Nemám na to vlohy :) Nicméně články ohledně knih tu najdete také. Budu se snažit plnit knižní výzvu o které bude další dnešní článek. Ale recenze na knihy tu už nehledejte... :)

A o čem to vlastně teď bude? O VŠEM! O mě. O hradě. O životě v domečku na "konci světa". O výletech, které mám naplánované. A tak dále.
Jediný co se nemění je,že neurčuji den, kdy bude zveřejněn příspěvek. Prostě až ho napíšu tak tu bude.

Jste rádi, že jsem se vrátila? A co vzhled, líbí? Těším se na všechny Vaše reakce a komentáře opět budu slavit láhví šampaňského!

(S)mějte se krásně a užívejte únorové dny plnými doušky!


S láskou Vaše


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas k napsání komentáře! :*

Nejnovější článek

KNIŽNÍ VÝZVA 2019